Pravidla hotelu
1) Hotel poskytuje služby dle svého zařazení odpovídající úrovni hotelu.
2) Ubytování hosta je vždy definováno v průběhu závazné rezervace a za tento typ ubytování je hostu účtována odpovídající cena.
3) Hotel je oprávněn ubytovat pouze hosty, kteří mají platnou rezervaci ubytování a kteří se řádně zaregistrují. Hosté jsou povinni při příjezdu předložit platný doklad totožnosti, občanský průkaz nebo cestovní pas, vyplnit a podepsat registrační kartu, zajistit garanci před platbou v hotovosti nebo před autorizací platební karty, které je majitelem v odpovídající výši.
4) Pokud se host neprokáže platným dokladem totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas), je hotel oprávněn ubytování hostu odmítnout s ohledem k zákonu o místních poplatcích pro české občany a k zákonu 314/2015 Sb. pro zahraniční klienty.
5) Na základě potvrzené objednávky je hotel povinen hosta ubytovat od 14:00 do 00:00. Po tuto dobu je pokoj pro hosta rezervován, není-li objednávkou určeno jinak. Případné brzké ubytování před 14:00 hod je nutné dohodnout předem, v okamžiku rezervace pokoje a vyčkat na odsouhlasení a případné nacenění této nadstandardní služby hotelem. Služba dřívějšího ubytování je hotelem zpoplatněna, cena za dřívější ubytování je 10EUR/250,-Kč.
6) Hosté, kteří se ubytovávají po stanovené době (po 00:00) jsou v případě pozdějšího příjezdu povinni recepci písemně nebo telefonicky o této skutečnosti informovat.
7) Není-li možné prodloužit pobyt hosta v pokoji, ve kterém byl ubytován při příjezdu, je hotel oprávněn nabídnout pokoj jiný nebo žádný v případě, že je hotel 100% obsazen, nebo jsou pokoje vyblokovány a uzavřeny z technických důvodů, které brání tomu, aby hotel mohl tyto pokoje hostovi nabídnout.
8) Domácí mazlíčci jsou v hotelu zakázáni.
OBECNÁ PRAVIDLA UBYTOVÁNÍ
1) V ubytovací části mohou být návštěvy přijímány pouze od 11 do 22 hodin se souhlasem pracovníka recepce. Mimo tuto dobu mají do ubytovací části přístup pouze ubytovaní hosté.
2) V případě onemocnění či poranění hosta hotel zajistí lékařskou pomoc. Poplatek za převezení a ošetření si hradí host sám. Výjimkou je situace, kdy je hotel odpovědný za vzniklé onemocnění či poranění hosta. *
3) Ve všech prostorách hotelu není dovoleno kouřit. V případě nedodržení si Vám dovolíme naúčtovat částku 5 000 Kč/200EUR. Hosté hotelu nejsou oprávněni přemísťovat žádný nábytek a zařízení a provádět jakékoli zásahy do elektrické sítě a zřízení umístěných na pokoji či ve společenských prostorách hotelu. Z bezpečnostních důvodů mohou hosté používat pouze ty elektrické spotřebiče, které slouží k jeho osobní hygieně (vysoušeče vlasů, holicí strojky, masážní strojky atd.) a dále notebooky, tablety, mobilní telefony a obdobné drobné elektrické spotřebiče.
4) Hosté jsou oprávněni využít zdarma bezdrátové připojení k internetu prostřednictvím wifi, a to ve všech prostorách hotelu včetně hotelových pokojů. Host obdrží heslo na hotelovou wifi v době přihlášení se v hotelu pracovníkem hotelové recepce.
5) Od 22 hodin do 6 hodin jsou hosté povinni respektovat noční klid.
6) Pokud ubytovaná osoba pod vlivem alkoholu či omamných látek nebude skýtat záruku dodržování ubytovacího řádu, může jí být zamezen vstup do hotelu. Opakování této situace může být důvodem ukončení ubytování takové osoby a vypovězení smlouvy ze strany hotelu.
7) Ve výjimečných případech je hotel oprávněn nabídnout hostovi jiné ubytování, než které si objednal. Toto ubytování se ovšem nesmí podstatně lišit od původně potvrzeného. Musí být stejné nebo vyšší kategorie. Mezi výjimečné případy patří například technická porucha v hotelu, havarijní uzavírka v hotelu, neodhlášení se přechozího hosta z důvodů špatného zdravotního stavu, vyšší moc.
8) Z prostoru snídaňové místnosti není dovoleno odnášet jakékoliv nádobí a potraviny.
9) Management hotelu přivítá jakékoli návrhy na zlepšení a zároveň děkuje i za kritické připomínky.
10) Hosté jsou povinni seznámit se s hotelovým řádem a dodržovat ustanovení tohoto hotelového řádu. V případě, že je host poruší, má hotel právo ukončit pobyt hosta před původně dohodnutým dnem odjezdu. Host porozumění hotelového řádu stvrzuje podpisem registrační karty elektronicky při online check-inu nebo osobně na recepci.
11) Pokud má host během ubytování nějaká opodstatněná přání nebo stížnosti, může oslovit příslušný hotelový personál, který vyvine maximální snahu vyhovět hostovu přání.
12) Hotel si vymezuje právo vyžádat si od hosta zálohu na škody ve výši 5000,-/200EUR v hotovosti. Pokud host odmítne zálohu poskytnout, hotel může rezervaci zrušit.
13) Během pobytu není dovoleno používat ručníky či jinou textílii, která je součástí vybavení pokoje, na čištění obuvy. Za znečištění bude účtována pokuta ve výši až 2500,-/100EUR. Zároveň tato pokuta bude účtována také v případě odcizení jakékoliv textílie, která je součástí vybavení a slouží pro pužití pouze při pobytu v hotelovém pokoji
BEZPEČNOST, ODPOVĚDNOST HOSTA ZA ZPŮSOBENOU ŠKODU
13) Ve všech prostorách hotelu bez výjimky je zakázáno nosit nebo uchovávat zbraně.
14) Děti mladší deseti let nesmí z bezpečnostních důvodů zůstat v pokoji či v ostatních prostorách hotelu a hotelového areálu bez dozoru dospělé osoby. Za případné škody způsobené dětmi nese plnou odpovědnost jejich zákonný zástupce.
15) Osoby s omezenou schopností pohybu a orientace a osoby neschopné samostatného pohybu není možné z bezpečnostních důvodů ubytovat bez doprovodu zodpovědné osoby.
16) Hosté jsou odpovědni za škody způsobené na hotelovém majetku.
17) Host hradí jím způsobenou škodu, pokud neprokáže, že jí nezavinil. Tento nárok hotelu se vztahuje i na škodu, která je zjištěna až po odjezdu hosta
ODJEZD Z HOTELU
1) Host užívá pokoj po sjednanou dobu pobytu. Nebylo-li domluveno a schváleno hotelem předem jinak, host se musí odhlásit nejpozději do 11:00 hod posledního dne pobytu a do této doby je povinen pokoj uvolnit. Neučiní-li tak, je hotel oprávněn účtovat hostu pobyt za další den, popř. alespoň jeho část dle hotelového ceníku.
2) Hosté musí při odhlášení z hotelu na recepci odevzdat hotelové karty nebo klíče od pokoje.
3) Za ubytování a služby hosté platí na začátku svého pobytu dle platného ceníku.
4) V případě ztráty hotelové karty nebo klíče je host povinen neprodleně ztrátu nahlásit na recepci. V případě, že tak neučiní, hotel nenese odpovědnost za vzniklou škodu související se ztrátou klíče. Za ztracenou kartu či ztracený klíč si hotel vyhrazuje právo účtovat příslušný poplatek ve výši od 250,-Kč/10EUR. Tento poplatek je host povinen uhradit okamžitě.